понеділок, 16 листопада 2015 р.

Рефлексія навчання на курсі

Я вперше працювала над тренінгом «Інтел 10», скажу одне – мені дуже сподобалось, особливо складання ЗХД таблиць, використання опитувальника, створення завдань для дітей з особливими потребами та для обдарованих учнів.  Саме розробка портфоліо проекту дала можливість зрозуміти, яка цікава «штука» проектна діяльність, що використовуючи такі методи роботи наші учні набудуть на 100 % навички ХХІ століття, всі швидко аналізуватимуть, шукатимуть та систематизуватимуть  матеріал, стануть більш комунікативними.
Цей модуль допоміг мені уяснити, що добре розроблений план дій – це «залог» успішної  діяльності учнів, яку я лише коригую та направляю. Даний курс я неодмінно застосую в роботі.
Дякую Вам, Кіро Валентинівно за цей курс, за ваші знання, корисні поради!

Успіхів усім нам! 

1 коментар: