неділю, 15 листопада 2015 р.

Модуль 4. Рефлексія

В повсякденній роботі, враховуючи особистісно-орієнтоване навчання, ми готуємо на уроки завдання з врахуванням природних можливостей учнів, їх потенціалу, але вони за часту розраховані на індивідуальну роботу. Та опанувавши цей модуль я зрозуміла, що групові завдання мають право на життя, тому що всі учні по різному сприймають інформацію. Цей модуль допоміг мені подивитися на рівень вчителя з іншого боку, що не потрібно обмежуватися, необхідно використовувати різноманітні способи подачі матеріалу: це і презентації, буклети, експеримент, відеоролики, скрайбінг, сервіси веб 2.0 тощо. Не потрібно боятися застосовувати різні прийоми до дитини. Тільки «метод спроб та помилок» розкриє мені підхід до кожного учня  та зацікавить його до вивчення предмету. 

Немає коментарів:

Дописати коментар