Цей модуль допоміг мені уточнити як можна
ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для завершення
роботи над проектом, а саме подивитися на проект зі сторони, покращувати його
на кожному етапі, цей модуль став поштовхом до покращення навчання, як задіяти
учасників в обговоренні проектної діяльності. Я вперше дізналася про
білого/сірого опонента, але цей метод над учнями я використовувати, мабуть, не
буду, тому що діти повинні бути зацікавлені в роботі, повинно бути стимулювання
роботи, бажання брати участь в різноманітних проектах, розглядувати проект як
основу для саморозвитку.
Чому Вам не сподобалось працювати у ролях опонентів? Адже учням в житті корисним буде вміння побачити позитивне у чужій роботі, а також знайти можливість порадити щось корисне. Саме так: не покритикувати, а порадити. Так, як, наприклад, радить ваша колега Бодня Ірина Василівна. Їй, на жаль, поки що не довелося виступити у ролі Сірого опонента, бо в цілому відсутній проект, за яким їй належить пропонувати. Але є на що подивитися у тій таблиці, де ви оцінювали ваші "учнівські" роботи.
ВідповістиВидалити