понеділок, 16 листопада 2015 р.

Модуль 6.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити  як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для завершення роботи над проектом, а саме подивитися на проект зі сторони, покращувати його на кожному етапі, цей модуль став поштовхом до покращення навчання, як задіяти учасників в обговоренні проектної діяльності. Я вперше дізналася про білого/сірого опонента, але цей метод над учнями я використовувати, мабуть, не буду, тому що діти повинні бути зацікавлені в роботі, повинно бути стимулювання роботи, бажання брати участь в різноманітних проектах, розглядувати проект як основу для саморозвитку.

1 коментар:

  1. Чому Вам не сподобалось працювати у ролях опонентів? Адже учням в житті корисним буде вміння побачити позитивне у чужій роботі, а також знайти можливість порадити щось корисне. Саме так: не покритикувати, а порадити. Так, як, наприклад, радить ваша колега Бодня Ірина Василівна. Їй, на жаль, поки що не довелося виступити у ролі Сірого опонента, бо в цілому відсутній проект, за яким їй належить пропонувати. Але є на що подивитися у тій таблиці, де ви оцінювали ваші "учнівські" роботи.

    ВідповістиВидалити