Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яким
чином формуюче оцінювання має впливати на
навчання учнів, а саме його переваги. Адже кожна робота повинна бути оцінена.
Кожен учень індивідуальний, але виконану ним роботу ми найчастіше оцінюємо як
кінцевий продукт, не враховуємо етапи проекту. Формуююче оцінювання
складдається з таблиці ЗХД, організаційної діаграми, опитувальника, журналу рефлексії, самооцінювання, що направлені
для оцінювання навчальних потреб учнів. Цей модуль допоміг мені подивитися на
оцінювання учнів з іншого боку, робити його формуючим.
Насправді є ще дуже багато засобів формуючого оцінювання. Мене ця ідея змусила почитати про неї більше, цей спосіб є дуже застосованим. Скористайтеся, наприклад, Гуглом, - знайдете щк багато цікавого. Звісно, коли скінчиться сесійний цейтнот).
ВідповістиВидалити