четвер, 12 листопада 2015 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином формуюче оцінювання має впливати на навчання учнів, а саме його переваги. Адже кожна робота повинна бути оцінена. Кожен учень індивідуальний, але виконану ним роботу ми найчастіше оцінюємо як кінцевий продукт, не враховуємо етапи проекту. Формуююче оцінювання складдається з таблиці ЗХД, організаційної діаграми,  опитувальника, журналу рефлексії, самооцінювання, що направлені для оцінювання навчальних потреб учнів. Цей модуль допоміг мені подивитися на оцінювання учнів з іншого боку, робити його формуючим.

1 коментар:

  1. Насправді є ще дуже багато засобів формуючого оцінювання. Мене ця ідея змусила почитати про неї більше, цей спосіб є дуже застосованим. Скористайтеся, наприклад, Гуглом, - знайдете щк багато цікавого. Звісно, коли скінчиться сесійний цейтнот).

    ВідповістиВидалити