Цей
модуль допоміг мені з’ясувати як можна навчити учнів ефективно
використовувати інформаційно-комунікаційні технології для створення власних
робіт. Я вперше робила учнівську роботу, а потім працювала над критеріями до її
оцінювання. На мою думку цей модуль допоміг мені уточнити оцінювання учнів в
проекті. Використання методу проектів спонукає учнів до дослідницької
діяльності, а створення презентації, блогу стає ефективною площею для
спілкування, співучасті, відповідати на коментарі, бути введеними в цікаву живу
бесіду. Презентація – це як
підсумок командної, сумісної роботи. Метод самооцінювання на практиці я
використовую дуже рідко, хоча зараз виконавши учнівську роботу та розробивши
критерії оцінювання до неї, я ніби створюю атмосферу «визначеності» учневі, він
сам може оцінити свою роботу, а отже зацікавлений у результаті. Я неодмінно скористаюся цим методом.
Немає коментарів:
Дописати коментар