неділю, 15 листопада 2015 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати як можна навчити учнів ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для створення власних робіт. Я вперше робила учнівську роботу, а потім працювала над критеріями до її оцінювання. На мою думку цей модуль допоміг мені уточнити оцінювання учнів в проекті. Використання методу проектів спонукає учнів до дослідницької діяльності, а створення презентації, блогу стає ефективною площею для спілкування, співучасті, відповідати на коментарі, бути введеними в цікаву живу бесіду.  Презентація – це як підсумок командної, сумісної роботи. Метод самооцінювання на практиці я використовую дуже рідко, хоча зараз виконавши учнівську роботу та розробивши критерії оцінювання до неї, я ніби створюю атмосферу «визначеності» учневі, він сам може оцінити свою роботу, а отже зацікавлений у результаті. Я неодмінно скористаюся цим методом.

Немає коментарів:

Дописати коментар