четвер, 23 липня 2015 р.

Модуль 1. Рефлексія

Час роздумів
Цей модуль допоміг мені спробували самостійно сформувати цілі, які ми ставимо перед собою та учнем, працюючи над навчальним проектом. Я проаналізувала  переваги використання методу проектів у навчальному процесі порівняно з традиційними методами. Метод проектів підвищує мотивацію учня, сприяє розвитку творчого потенціалу.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме, що від них залежить в якому напрямку буде рухатись весь проект. Цей етап один з найважливіших, тому що виражає ціль проекту через ключове питання, змістовні та тематичні запитання.

Можливо перші, зовсім невпевнені кроки, я роблю з помилками, але надіюсь, що рухаюсь  в правильному напрямку, бо зрозуміла, що мені є ще чому вчитися. 

1 коментар:

  1. Ми ж начебто до основних питань ще не дійшли, як і до критеріїв оцінювання теж. Це ж йдеться про перший модуль?

    ВідповістиВидалити